Fly So High

7:01 PM

It's official! Me and Kadi will be going to United Cube concert in London! I still can't believe it. xD It was painful. All that waiting and thinking that I can't go, but now we have tickets (AND GREAT SEATS ORST?) and everything is ready. Still have to buy plane tickets and find a good place to stay, but I will be in London 3-7 December! It's so soon! And it will be my first plane trip EVER! I can't wait. And it's only about a month away. Hopefully everything will be fine! ^^


That's all.

Not really.

I'm thinking about starting writing in English. I don't know - is this a good idea? Leave your opinions to comments or just let me know. ^o^

I have a biiiig math test tomorrow, so I'm going to study now. I'll tell about Kadi trolling me next time! :)

You Might Also Like

5 clap(s)

  1. Ma tahaks siiski, et sa eesti keeles edasi kirjutaks, aga eks see on sinu enda otsus :D

    ReplyDelete
  2. Oh my, täiega lahe!!! Edu teile seal!!

    ReplyDelete
  3. Minu meelest ka kirjuta ikka eesti keeles(ääre pealt oleks eesti asemel eesri keel kirjutanud LOLS) XD Sul on ju veel kaks blogi kuhu sa inglise keeles kirjutad XD. Ma ei jõua järgmist postitust ära oodata XD XD.

    @Sandra: XD Ma olen kindel, et Signe tänab ka sind aga ma siiski tahtsin ka omalt poolt öelda: "Aitäh Sandra edu läheb alati tarvis"

    XD Nagu mul hetkel paremat ei oleks teha kui siin mingit oma järgmist mõtetut kommentaari kirjutada onju Signe? XD aga vähemalt on kommentaar

    ReplyDelete
  4. Whoosh! Palju õnne!

    Kas sul oli põnev piletiostmiskogemus? (ma loodan, et see sõna kirjutatakse nii)
    Ma mäletan, kui ma SMTownile pileteid ostsin, ei suutnud ma magada, hommikust süüa ja olin pärast piletite kätte saamist emotsionaalselt niiiii kurnatud.
    Ausalt, piletite ostmine on närvesöövam tegevus kui lõpueksamid.

    Ma lodan, et sa saad härraseid in da cube'lasi täiega nautida!

    ReplyDelete
  5. Linda: Heh, okei. xD Eks ma arvestan sellega. :D

    Sandra: Aitäh jah, nagu Kadi juba ütles. :D

    Kadi: Ma neisse väga ei postita, nii et... agao lgu, eesti keel sobib küll. :D Pealegi on sedagi vaja harjutada! Peaks postitama jah nüüd... xD Su trollimisest on vaja rääkida ja siis loomulikult ka lennukipileteid mainida... xD Sa võiks ka rohkem postitada!

    Liisa: Oh jummel, jaa! Sa ei kujuta ettegi... Okei, ilmselt kujutad. :D Kõigepealt ma arvasin, et ma ei saa minna, nii et olin emotsionaalselt täiesti masenduses. Öö enne piletite müügile tulemist magasin vaevu. :D Kadi ostis piletid, aga mina olin neli tundi koolis sellises paanikas, et ma ei suutnud millelegi keskenduda ega midagi. xD Mul on endiselt praegugi kahtlased meeleolukõikumised... ON KÜLL! Hullem kui lõpueksamid (ma raudselt söön veel oma sõnu!). Eks me naudime! :)

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images