パーティー

9:43 PM

Isegi Liisa juba postitas (!!!) ja seda tänu minule antud lubadusele ja seega palun tänusõnu siiapoole saata, nii et ma mõtlesin, et võiks seda ju ise ka teha. Kooli on juba päris kaua olnud... ja tööd ka ja ma olen päris väsinud. Ja reedel saan lõpuks Viljandisse minna~! See aasta siis uus algus ja õigusteadus ja korea keel, kuna japs ei sobinud mu tunniplaaniga. Vist mainisin ka? Forever sad. Igatahes.

Teisipäeval pärast korea keelt olime Anu-Mariga garderoobi juures ja ta märkas, et Big Bangi kott läks mööda, kes oli tegelikult Gerda. Tuli välja, et ta läks Gotsusse, sest Aki tuli Eestisse. Läksin temaga kaasa ja siis lõpuks olime päris paljukesi seal, kuni resto lausa kinni pandi. Hindasin oma võimeid piprase toidu tarbimise osas ilmselgelt üle ning üritasin mitte kõigi nähes pisaraid valada, vist läks õnneks. Olime veel natuke linnas ning siis tulime koju, sest meil oli mõlemal õppida vaja ja Gerda oli natuke tõbine ka. Pole vist tarvis öelda, et ega me sellega kuigi kaugele jõudnud...

Siis järgmisel päeval taas kool ja väsimus, neljapäeval väga palju kooli ja karjuvad õpejõud näiteks... oeh. Kuigi mul oli reede hommikul 6:30 töö, siis ma otsustasin ikkagi Gerda ja Lindaga sel päeval veel EHI peole minna, teemaks oli back to the future ning Linda oli suurepärane Eleven! Meie Gerdaga olime aga otseloomulikult tema kompanjoonid oma Doctor Who särkide ning kikilipsudega. Enne veel oli rebaste nö ristimine ning mina ja Linda ühinesime teistega linnas ühes punktis Roosikrantsi tänaval, kus rebased ülesandeid pidid täitma. Kõige raskem oli neil vist see koht üldse üles leida... Lõpuks sealt läksime siis edasi.

Jõudsime alles kohale peo toimumispaika, kui me nägime, et Matt Smith, see tähendab, Eleven, tähendab, suurepärane Doctori cosplay, ka Eleven, sinna tuli. :D Linda oli muidugi ka superlahe. What are the odds, et sa näed ühel õhtul kahte Doctorit?! Saime kuulata rebaste vannet ja näha neid totralt tantsimas... Päris palju Doctor Who'd, päris palju suitsuhaisu ning rääkimist/karjumist ja viimaks pärast seda, kui ma olin üritanud Doctorit veenda, et ta ikka ei regeneratiks ning midaiganes veel, tulime kolme paiku koju. Väga lahe oli! Ja muidugi - mina nägin Liisat ka, ärge nüüd mõelge, et ainult tema mind märkas. Ega ma pole mingisugune Supernaturali kummitus, kes end vaid teatud inimestele ilmutab... Nii kummaline on päriselt näha kedagi, kelle kohta sa oled vaid blogist lugenud... Aga väga asdfghjkl, raske kirjeldada.

Et keegi ei tunneks, et ma olen neid vastu tahtmist paljastanud...

Favourite Doctors yay!
Reedel taas töö ja siis otse kooli ja siis koju ja ma tegin pastat, siis lõpuks magama ning... mul ei tulnud und. Ma ei teagi, kui kaua ma magada sain. :D Vähe igatahes. Laupäeval olin jälle pika päeva tööl, kella seitsmest hommikul ja õhtul olid grupid ja... Õhtul oli veel Raido ärasaatmispidu. Lahkusin töölt kell kümme, ainult selleks, et kümme minutit trammipeatuses kummalisi venelastest joodikuid taluda... Alguses pidi pidu Aki juures olema, aga lõpuks oli hoopis Shingo ja Viira juures. Jõudsin sinna päris väsinult, aga täitsa tore oli, naljakas ka, põnev ka... Muidugi natuke kurb ka ja puha... aga kuidas siis muidu. Samas, Raido on nüüd ära aasta, mis läheb raudselt megaruttu. Edu talle seal kaugel kaugel Jaapanis mis ei tundu nii kauge, aga samal ajal tundub ka ja~!!! Koju tulime umbes kella nelja paiku äkki. Täna sai vähemalt kaua magada! :D Ja varsti peaks uuesti põhku pugema, sest homme on... you guessed it, töö! Ja lennujaama ka vaja minna, et lennukile lehvitada.
Jõudsin ka kohale ning joinisin Gerda, Linda ja Yusukese vestlusringiga... Mu jaapani keel on ikka nii kohutav.
わたしたち!みんあ さかわいいですね!



Ja lõpetuseks hetkel megapopulaarne The Fox, mis mind nii kohutavalt kummitab...

You Might Also Like

0 clap(s)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images