iLaughed

11:48 PM

Täna öösel nägin meeldivalt creepyt unenägu ei kellestki muust kui mister-king-of-hell-Crowleyst. Kes oli mu uus boss kaubanduskeskuses, kus ma iga päev käin, sest ma läksin mingil põhjusel sinna tööle ja ma olin nagu WHATTHEHELL kui ta mulle "hello" ütles. Ja siis mul polnud koristamiseks piisavalt vahendeid ja siis ma läksin küsisin seda, you quessed it!, Crowleylt endalt. Ja ta oli mingi, ma olen king of hell miks sa seda minu käest küsid. Upsss. Igatahes ta ütles, et ma peaksin minema koos teiste uute töötajatega tema juurde õhtusöögile. No freaking out? HAHAHAHA. Läksin siis koju ja rääkisin Gerdale ja Lindale ja nad olid nagu MUIDUGI on su boss Crowley. Igatahes me otsustasime tema maja juurest läbi käia, aga teda polnud seal ja siis me mõtlesime, et kutsume ta välja nagu Supernaturalis ja hakkasime just devil's trapi joonistama, kui Crowley äkki meie selja taha ilmus ja "hello girls" teatas. Gerda ja Linda läksin koju mingil põhjusel ja ma pidin minema kuskile tema maja keldrisse, kus oli veel noori ja siis me vaatasime mingit puppet showd, mida esitasid 3-4 aastased, kes laulsid samal ajal lastelaule...



Ma võtan sel aastal vabaainena midagi psüühikaga seotut ja ma lihtsalt arvan, et oleks patt jätta teiega jagamata neid geniaalseid vaimusähvatusi minu õppejõu sõnavaras. Ma tõsiselt armastan neid reaalselt viie tunnised loenguid!!

1. Tegemist on jutuga individuaalsest kogemusest.
- Kui inimene satuks restorani ning ta leiaks oma supi seest tarakani, siis ta sinna enam uuesti ei läheks. Aga kui kanal sama juhtuks, siis ta läheks uuesti ja uuesti ja pärast mitmendat korda, kui tarakani enam ammu pole olnud, hakkaks aru saama, et midagi on valesti ja otsiks uue restorani.

2. Kui küsimustele vastavad vaid mõned õpilased tunnis.
- Ah sa oled ka koolis käinud... katsu seda siis varjata, see pole tänapäeval enam popp.
- See pole küll hea, et sa koolis oled käinud, sest teised kõik on ju loomult targad...

3. Väljas müristab ning reaalselt pool saali võpatab. Saabub vaikus.
- Kes tegi?

4. Jutt inimestest, kes pole koolis käinud.
- Vaatavad taevasse... no need täpid, kui ikka pika redeli ehitaks, jõuaks kohale küll.

5. Jutt mustast ning valgest tahvlist, kas on vahe?
- Nüüd on tahvlid ka kahvatanud, õudne ikka, mis koolis räägitakse.

6. - Kujutage ette, et te olete konn, kõigepealt sööte musta puru ära ja siis mõtlete, et mis see oli. Nõukogude inimene pidi nii käituma, kõigepealt läks järjekorda ja siis küsis, mida müüakse. Tänapäeval on üldse allahindlus-retseptor.

7. Jutt kõrvast, sisekõrvast.
- Ja seal elab teil tigu. Nunnu ju, nii kaitstud ja puha.

8. - Mõelge, kui naistel oleksid kõrvarõngad, aga kõrvu poleks, kurb ju. Aga evolutsiooniliselt on nii, et kõigepealt on eesmärk ja siis tekib organ. Nii et järelikult olid enne kõrvarõngad ja siis inimesed panid endale kõrvad külge.

9. - Kui mina oleksin karvarakk... peaks vist ütlema, et ma ei ole, aga kui ma oleksin... *õppejõud tutistab end*.

10. Jutt karussellil keerlemisest.
- Peaks tekkima väga mõnus okseaisting, aga kui kiiresti keerutada, siis ega kaugele ei lenda.

11. Kutsub kellegi klassi ette midagi demonstreerima.
- See on ainult... elu lõpuni piinlik.

12. - Kui patsiendile närvi lööd, siis saad kolaka ja see pole enam refleks.

13. - Sõbra nahaga saab ikka suure tüki põrandat ära katta. (Jutt naha tundlikkusest.)

14. Reaalselt slide'lt: Viie meelega inimene on kas Põhja-Ameeriklane või kohe suremas ja varsti ehk näebki surnuid. Normaalsel inimesel on kõvasti rohkem meeli.

15. - Milline normaalne inimene jookseb kuus tundi päevas? Hüppab liivakasti? Põrgatab kummimuna...? Minu arvamus sportlastest on... (keegi auditooriumist: HUVITAV). Neil on kõik vaimselt vähearenenud. Kui mina tahan raudmuna kaugele saada, siis ma panen selle cargobussile, mitte keti otsa ja ei viska. Ja need ei oska tagasi ka tuua. Ma loodan, et keegi ei märganud, kui... huvitav minu arvamus on. 

PS! Kehakultuur on kasulik ning tervislikkuse mõttes tuleb end liigutada!!!!!

16. Reaalselt slide'lt: Me peame seda kondi-hunnikut koordineerima.

17. Pilt luukerest. Õppejõud üritab aru saada, kas tegemist on mehe või naisega, järeldab, et mehega, kuna tal on küllaltki laiad õlad ning kitsad puusad.
- See on maksimaalne, mida üks mees saab teha, et olla võimalikult sooneutraalne ja ikka on macho tunnused.

18. Jutt on tummfilmis esinenud joomisstseenist.
- No Venemaal võib see olla juba pigem dokumentaal.

19. - Sportlaste jaoks pannakse seintele padjad, ta ei oska seisma jääda. Iga normaalne inimene jääb seisma, kui sein on ees. Ja muide, ma loodan, et teie arvamus spordist paraneb selle kursuse jooksul.

20. - Ära mulle eksamis vähemalt kirjuta olen sportlane ei oska vastata. Aga kui kirjutad, et olen sportlane ja oskan vastata, siis ma kirjutan vastu, et järelikult pole hea sportlane.

21. - Poksijatelt küsiti, et kas poksimine kahjustab aju. 10% ütlesid, et jaa, aga ülejäänud ei saanud küsimusest aru. Poks on lihtsalt teisele ajuvigastuste tekitamine, aga et endal raskem oleks, paned padjad käte külge...

You Might Also Like

4 clap(s)

  1. Su unenäod on legendaarsed...mhm, kas sa ei teinud kunagi mitte unenägudest uurimustööd?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh minu unenäod... kas mitte midagi või siis imelikkuse tipp.
      Tegin tõesti. :D Panin lisade alla veel enda unenäo kirjeldusi, muidugi mitte kõiki... :D

      Delete
  2. Tundub, et sul on tore õppejõud :D

    ReplyDelete
  3. Lihtsalt parim. Part 2.0 tuleb ka kohe varsti. :D

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images