Hot Summer

9:16 PM

Põhimõtteliselt on suvi käes. Paaril päeval oli ilm ka tore. Täna paistis küll päike, aga oli suhteliselt jahe mu meelest. Käisin korra linnas raamatukogus, sellepärast tean. Muidu olen koristanud vaid, kuna homme ma pean sünnipäeva, mis, ma loodan, tuleb tore! Ma alati suhtun oma sünnipäeva ja selle pidamisse kerge eelarvamusega ja otsekui sisendan endale, et midagi suurepärast tulemas ei ole. Aga ei tohiks nii teha - ma saan ju oma sõpradega kokku ja me sööme ja kõik on tore. Ma loodan. :D

Eksamid on minul tehtud - need olid rasked. Ausalt. Kes ütlevad, et midagi oli lihtsat, siis noh... minu jaoks igatahes polnud. Kõige rohkem olen ma ilmselt rahul oma inglise keele suulise osaga. Ülejäänu oli päris pask. Muuseas... ma kirjutan seda postitust siin oma uues arvutis - feels amazing! Ma olen sellega juba harjuda jõudnud, kuigi imelik on mõelda, et see on minu oma ja ma ei pea seda kellelegi jagama või ära andma. :D Ja siin on nii palju ruumi~!

Siljast on kahju - ta õpib täiega. :( Ja tal on veel kaks eksamit tulemas. Aga... vahepeal käisime Tartus, poodides ja meie Siljaga ka kinos, et temagi The Avengers'it näeks. See oli taaskord suurepärane ja mu obsession pole sugugi üle läinud. xD Aitäh Kadi, et sa mind nendega tuttavaks tegid! Kuigi võibolla oleks parem, kui sa poleks teinud - ma ei jaksa koguaeg Tom Hiddlestoni (ja ka teiste) hiiglaslik fänn olla. See on ausalt öeldes päris väsitav. xD

Eve sai endale mõned päevad tagasi uue kaamera ning teisipäeval käisime seda katsetamas. Siit tuleb picture spam, minu uus särk(gid) in action~!









Lol, see imelik pilt on siin ainult sellepärast, et see mind motiveeriks - ma tundun siin nii kõhn, teiste piltidega võrreldes. xD
Praegu on see põld ilus, aga kui võililled ära õitsevad, siis läheb täiega koledaks ja selliseks. :D Aga ma loodan, et sinnani on veel aega ja ilmad lähevad uuesti soojaks, kuigi nüüd lubas natuke jahedamat. Aga praeguseks aitab ka vast. :D

You Might Also Like

2 clap(s)

  1. Miks siin ei saa edit'ida kui vaja on aaggh AGA igatahes mis ma tahtsin öelda on pole tänu väärt XD (ma mõtlesin, et vähemalt see võiks ilma kirja vigadeta olla aga ma suudan ennast alati üllatada XD)

    ReplyDelete
  2. Kadi: Ma ka soovin, et blogspot laseks editida. :D Ja aitäh veel kord. I labu u.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images