Blow

8:42 PM

Ja veel väike järelkaja kontsertist. Nimelt sattusin ma peale ühele Korea uudisteklipile, kus meie Eesti seltskond mitu korda ilmub! :D Ma tegin küll vaid kahest kohast pilti, aga igatahes. Kes tähelepanelikult vaatab, saab ise näha! :D

Ma nägin seda punast ^^ seal ja olin nagu... OOOOOOOODAKE NÜÜD, see on kuidagi tuttav...

DO YOU SEE US?!?!?!?! DAEEEBAKKK! :D Ma pole kunagi isegi Eesti uudistes olnud... :D :D

YEAAH! :D Mind siin küll pole, aga mu juuksed ja õlg on ja natukene Hyunseungi bannerit ka... :D

Ja vabandust siiralt, et ma mingi retarded albiinost aafriklane välja näen või midagi eks... xD

Ja videoklipp on siin! Aga tõesti, see on väga kähku, nii et must have eagle eyes. xD



Minu... tipphetk? XD Kindlasti! :D Oeeh. Mul on jälle see julm elevusärevus tunne sees... :D Uskumatu. Ma olin seal. SAATE ARU? MA OLIN SEAL!

You Might Also Like

0 clap(s)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images