Mine

9:42 PM

Tegelikult ma tahtsin kirjutada alles siis, kui ma oma Jaejoongi MINE albumi kätte saan, aga vahet pole. :D Ma ei kujuta ette ka, millal see tulla võib, kuigi ma tellisin selle juba kaks nädalat tagasi. Aga ma peaks ütlema, et see on AMAZINGGGGG. Kõik, mis on Jaejoongiga seotud, on amazing tegelikult. XD


Aga...

Midagi vanemat

Gerda leidis üles paar pilti, mis ta enne minu jõulupidu tegi, seal hulgas tema tehtud awesome soeng. :D



Ja midagi natuke uuemat

Näiteks oli meil kassist photoshoot. Jagan mõnd pilti siin ka, kuigi ma pole neid veel Turvakodule saatnud (me oleme endiselt hoiukodu, nii et nad tahavad pilte ja juttu, et kuidas kiisul läheb).








ねこ は かわいい です ね~!

Ja veel uuemat ehk pisut ülikoolist ja tööst

Täna olin siiani kõige pikema päeva tööl. Lõunad on samas suht huvitavad, kuigi ka keerulisemad. Gerda õpetas mulle igasugu asju, nt Iiri kohvi, kokteile jms. Homme on ka töö ja ma olen nagu... megaväsinud!

Ning ülikool algas uuesti esmaspäeval. Minu uus tunniplaan näeb välja järgmine:




Ei tundu nagu oleks midagi väga palju, eks. Aga tegelikult on ikka jube palju tegemist. Punasega ained on need, mis kattuvad ning kus ma hakkan korda mööda üle nädala käima. Kokku on 45 EAPd, kuigi normaalne oleks nii 30. Aga proovime.

Reedel oli mul esimene ingliskeelne loeng, international security. See oli väga põnev tegelikult ning ma otsustasin selle oma tunniplaani jätta, kuigi seal on ka seminarid ja värki. Aga see on lahe! Me rääkisime peamiselt mõistetest, what is security? ning Copenhagen School of International Security Studies'ist. Loomulikult oli suur teema ka Cold war ning Post-Cold war, mis oli väga põnev! Järgmised kaks loengut on terrorism peamiselt, sh history of terrorism (assassins, revolutions, war, military etc). Ilmselt mu lemmikloeng siiani. :D Tegime reedel mingi üle tunni lühemalt, sest õppejõul oli kuskile vaja minna, ja ma kirjutasin neli lehte täis. XD

Selle aasta esimene!

You Might Also Like

2 clap(s)

  1. uuuuu history of terrorism, ASSASSINS!! coool~
    ja kiisu on jätkuvalt meganummi :3

    ReplyDelete
  2. Sandra: Indeed eks! Sõna assassin tekitab minus suurt elevust sellest ajast, kui ma Assassin's Creedi mängima hakkasin. :D ON KÜLL EKS! :D

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images