Mina ja Tallinn

11:36 PM

Ma isegi ei mäleta, mida ma viimases postituses kirjutasin. Sellest on ikka megakaua mööda läinud. Aga lühike list asjadest, mis mulle Tallinnas meeldib ja mis mitte.

-
1. Nii palju purjus inimesi ühistranspordis.
2. Üks hull tädi, kes meie trollipeatuses jalanõusid loobib.
3. Ülikool. See ei ole see, absoluutselt, mis ma ootasin.
4. Troll number 3 on ikka paras troll.
5. Järjekorrad.

+
1. Ühistransport käib nii tihti!
2. Igal pool on poed.
3. Ma saan tööl käia.
4. Koguaeg toimub midagi.
5. Iseseisvus.

Aga üldiselt jah, vahepeal, kui kuu aega ja isegi rohkem ei saa koju minna, tekib paras masendus ausalt öeldes. Oeh. Ma olen täitsa ära unustanud, kuidas see blogisse postitamine käib. :D

Enne hakkasin poodi minema igatahes ja vaatasin postkasti ning avastasin, et gonggi mäng on kohale tulnud! Mis see on?


See on päris lahe igatahes!
Pärast pääääris pikka ootamist sain oma Doctor Who raamatu kätte!
Ilmad on päris soojaks läinud, enam ei pea salli ja mütsi ja mantlit kandma!
Vahepeal oli Impossible Astronaut Day!
Juuksed on nii pikaks kasvanud!
Viimasel ajal on olnud hull tahtmine joonistada rohkem ja praegu on ka tegelikult.
Motu uusim pildistamine!
Tööl, aga mitte tööd tegemas.
 Jah. Aitab kah piltidest. Kell on nüüd juba palju saanud, vaatasin vahepeal kaks osa Elementaryt edasi ning ka WWYD? saadet youtube'st ning kuna homme on kool, peaks magama minemisele mõtlema hakkama.

PS! Ma üldse ei taha oma sünnipäeva tegelikult.

You Might Also Like

0 clap(s)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images