And I'm going

1:43 PM

Hehe, ma mõtlesin korra kiiresti veel postitada. Mingi mõne tunni pärast tulevad Kadi ja emme siit läbi, võtavad minu kaasa, ja on minek Rakkesse ning sealt homme Tallinnasse lennukile ja siis juba Londonisse! Uskumatu, sinnani oli ikka just eile kuu aega, aga nüüd on juba käes...

Eile ma meisterdasin natuke:
Sest me Kadiga ikka tahame olla tõelised fännid. xD Need on mu kotipõhja pakitud nüüd ilusasti. Ma tegin neid päris kaua, kui aus olla. Ega pole naljaasi seda kõike kleepsust välja lõigata jms. :D Eks näis, kas need ka asjaette lähevad, võibolla on lihtsalt tülinaks. :D

Ja mis ma Hyunseungie'le tegin. Meil on võimalus oma kirjad ja kingitused neile saata, mis on nii tore! Ma loodan, et ta saab need ilusasti kätte ja ma kirjutasin ka tiba + printisin välja maakaardi ning märkisin ära Korea ning Eesti vahe. xD

Aga ma nüüd veel korra toimetan arvutisse ning siis kraamin kiirelt mõne asja oma toas kokku ja... noh, varsti ongi minek!

You Might Also Like

5 clap(s)

  1. Aww, kui megaarmas ^^ Need plakatid ja kindad (y)
    Ma soovin ainult kõike paremat~ !

    ReplyDelete
  2. EDU TEILE Londonis!
    ~FIGHTING!!!! :D

    ReplyDelete
  3. Jään muljeid ootama siis <3 Good luck and FIGHTING :D

    ReplyDelete
  4. Peaks mainima, et need kindad on väga nummid! :D Oota , aga Rakke, mu vanaema elab seal! *o*

    ReplyDelete
  5. Sandra: Aitäh! Ma kohe hakkan kontserdist ka kribama! :D

    Yuu: Sama sulle! ^^

    Yangmin: Kohe varsti saad. SEE OLI DAEBAK!

    Yuki: Heh, aitäh! Ma kohe kirjutan neist kinnastest kohe PÄRIS PIKALT! ^^ Oi? :D

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images