You

6:45 PM

Niisiis. 2 detsembrist, reedest natukene. Me saime kuidagi vara ära ja siis ma tulin koju, kus ma pidin kiirelt igasugu asju tegema, näiteks koristama. Siis tuli emme ka koju enne kui ma ära pidin minema hakkama ning siis millalgi tulid Kadi ja nende emme mulle järele, kellega me Rakkesse sõitsime. Lootsin siiralt, et mul on ikka kõik asjad kaasas ja pidin pidevalt kotti kontrollima, ma teen seda koguaeg! :D

No siis me jõudsime viimaks Rakkesse, terve tee muusikat kuulates ja mina üritasin rahuneda, sest ma muudkui mõtlesin, et millised ikkagi Beasti liikmed päriselt välja näevad. xD Kadi juures me sõime! Kohutavalt palju! :D Ja vaatasime 68nda ja 69nda osa Running Mani ära. 69s osa on täiega hea, seal on Minsoo ja tema osad on alati megapõnevad! :D

Vist nagu PARIM OSA SIIANI? XD Ma ei tea, teised on ka head olnud. Yonghwa'ga... ja eelmine Minsoo'ga... Ma ei jõua ära oodata VJ Hunting'ut ja PD Hunting'ut. xD

Siis kunagi kobisime magama, mängisime enne veel Draculaid ning ajasime minu fikist lolli juttu. xD Ja naersime, kõvasti. Hommikul ärkasime... ma ei mäletagi mis kell, igatahes tegi emme meile pannkooke. ^o^ Ma polnud nii ammu pannkooke söönud, nii et see oli lihtsalt suurepärane! :D Siis me tegime veel igasuguseid asju ja siis umbes kella kahe paiku hakkasime Tallinnasse lennujaama sõitma.

Sinna jõudsime mingi kella neljaks, või natukene enne. Emme saatis meid ära, meie läksime check in'i ning siis oli meil oodata umbes kaks tundi, sest 18:25 läks lennuk. :D Või noh, me pidime juba varem peal olema. :D Minul polnud check in'i väravatest läbi minemisega mingeid probleeme, isegi mu saapat ei piiksunud, aga Kadil küll, ta otsiti ikka läbi ka ja puha. :D

Siis ma helistasin veel Siljale ja samal ajal olid igasugused teated lennujaamas (ma olen sellest kõigest nii hämmastunud, ma pole kunagi varem lennukiga sõitnud) ja ta oli nagu DON'T GOO~. :D No ja siis kui me oma värava juures istusime, mis oli number 13, helistas issi veel korra, et mulle üks rumal stjuuardessianekdoot rääkida. xD

Viimaks me saime siis lennukile, mina istusin akna alla, yay. :D Õues oli ilus, tuled ju põlesid ja värki. :D Aga noh, minu jaoks oli õhku tõusmine esimesel korral siiski päris jube. :D Aga muidu oli lennukiga lahe sõita, nagu oleks lihtsalt toas istunud ja majaga lennanud, lihtsalt see mootorihääl oli vali, aga me kuulasime Kai iPodist muusikat, nii et polnud väga probleemi. Kadi magas, mina vaatasin välja ja lehvitasin omaette pisikestele valgustäppidele. :D

Muidugi vahepeal rääkis meie piloot, mingi tund aega enne maandumist. :D Olime rohkem kui 11 km kõrgusel, äge. xD Ja siis ta ütles, et me jõuame umbes-täpselt 19:30 kohale, mis on laupäeva õhtu kohta väga hea.

Väsinud, aga õnnelikult kohal! ^^

Maandumine oli täiega lahe, kuigi mul pole elusees kõrvad niiii kohutavalt lukku läinud, lausa valus oli. :D Ja lennukike kõigutas ennast ning tüüris. xD See oli suht jube. Aga see VAADE! Valgustatud London... Oeh, jääb alati meelde. :) No siis viimaks maandusime ning läksime õue. Avastasime hämmeldusega, et väljas oli päris soe! Piloot oli öelnud, et +8 kraadi. ^^ Siis läksime mingisugusesse kapslisse, mis meid lennujaamamajja viis ja seal kontrolliti meie passid ära ja lubati meid riiki. :D

Järgmiseks me pidime otsima EasyBus'i üles, millega me ka hakkama saime. Aa, me ostsime veel vett ja süüa ka. :D Lennujaam oli lahe... Kui Tallinna lennujaamas oli nagu 16 väravat, siis Stansted'is 99. xD Igatahes me leidsime viimaks bussijaama ning istusime sinna sisse. Meiega tegi üks tädi küsitlust ka, et kust me tuleme ja kuidas me sealsete asjadega rahul oleme. :D

Ikka veel uskumatu, et ma Londonis käisin Kadiga... :D

Siis 20:20 läksime oma bussi peale, mis meid Londonis Baker Streetile pidi viima. :) Sõitsime mingi poolteist tundi ja mind alguses kergelt häiris, et liikuls oli valetpidi, aga ma ei pannud seda mõnekümne minuti pärast enam tähelegi. :D Ja see oli nii äge, et bussis käis raadio ja see oli kõik inglise keeles puha...

Jõudsime siis kohale, suundusime edasi metroosse. Kadi pidi mulle muidugi Oyster Cardi kasutamist õpetama, aga see oli lahe. xD V.a need ekskalaatorid, need ajasid mind algul pisut närvi. xD Siis sõitsime Kensal Greeni, kus oli meie hostel, Milleeniumi Hostel. Seal olid nad klassiekskursiooni ajal ka olnud.

Kuigi meil oli alguses mõte, et esimesel õhtul uurime natukene seal ümbrust, siis me olime nii väsinud, et ei jaksanud seda mitte teha. Võtsime hoopis võtme ning läksime oma tuppa, kus meil oli üks prantslasest toakaaslane ka. Kadi läks voodiriideid tooma ja siis ta küsis, et kaua me seal oleme, tal endal oli palju asju, aga ta jäi suhteliselt ainult üheks ööks, mida ta ka meie toas ei ööbinud. xD Käis vahepeal riideid vahetamas ja võttis oma magamisasjad ja läks ära. :D Väga armas oli temast see, et ta pani koti ukse vahele ja toimetas koridori valguse abil, et meid mitte üles ajada. :D Kuigi ma olin siiski üleval, aga see oli väga viisakas. :) Üldse, Londonis olid kõik inimesed nii kohutavalt viisakad, et eestlased tundusid algul päris matsidena. :D

Valmistudes tudile minema! ^o^

Igatahes jah, olime kaks tundi eestist taga... Mis mind hämmeldas ja kohutas, oli see, et kui ma nuuskasin, siis taskurätik oli must. xD Lihtsalt üks random fakt... aga tundub, et seal on õhk siis ikka päris must... :D Heh. Igatahes jäime me magama, mina ülemisel naril ja Kadi alumisel. Hommikusöök pidi olema kell pool kaheksa, nii et vaja oli puhata. :)

Nii, järgmine kord siis meie pühapäevast, mis tuleb ilmselgelt taas veel pikem postitus. xD

PS! Ma tahaks oma blogi välimust muuta, aga ma ei tihka. Praegune on ju nunnu, onju? ^o^ Eriti see Suhoon seal kõrval ja puha... ♥

You Might Also Like

0 clap(s)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images