Love Days

9:14 PM

Yaay, ma sain viimaks Daikoku Danji Love Days albumi. x) Me likes. ^^ Ma tõesti ei saa aru, miks nad nii underrated on ja see on nii kurb. Bleh. Omg, ma niii niiii niiiiii väga igatsen... uskumatu, et ma peaaegu...

I am in a Christmas mood now! ^^

Aga tegelikult ma mõtlesin, et ma peaksin ära kirjutama meie reisist ikkagi, ükskõik kui tüütu või pikk see siis ka pole. xD Ja ma üritan lähiajal siiski oma blogi välimust ka muuta, sest ma tahan midagi uut. Vahest talvist? Nojah, igatahes...

Igatahes siis pühapäev, kas pole? XD Jälle need meie hosteli kohutavad trepid neljandalt korruselt alla, aga see polnud nii jube, kui üles minna. :D Aga samas, külm oli! Eriti koridoris. Toas oli vähe parem, aga me vahepeal hoidsime akent lahti ja siis oli minul vähemalt toas ka jahe. Aga kuna ma magasin ülemisel naril, siis ilmselgelt ikkagi soojem. xD

Kohe, kui metroost väljas...

Anyway, esiteks mõtlesime me siis Picadilly'le minna, sest seal oli näiteks Tokyo Toys, mida mina tahtsin külastada ja noh... ikka selline ilus koht. :D No siis jõudsime sinna, aga kell oli alles suht vara, siis ma lihtsalt elasin oma vaimustust metroo üle välja ning siis jalutasime lihtsalt seal. Väljas oli jahedam, kui eelmisel päeval. Tegime pilte ja värki. Siis läksime ühte sinna HO-PANDA poodi, kus käis Super Juniori Happiness. ^^ Ja siis olime niisama veel, jalutasime ringi, siis käisime Toky Toysis korra ning siis mingis muusika-video jms poes. xD Ja siis olime veel linnapeal, sõitsime natuke metrooga... xD Aga mingi kaheteistkümnest olime juba nii väsinud, et mitte midagi ei suutnud teha. :D No siis läksime veel National Gallerysse ikkagi, kuna see oli meil plaanis olnud.

Loomulikult mina YunJae'ga eksju. :)

Ja veel, sest ma ju armastan telefoniputkasid! :D

Lihtsalt üks väga lahe maja seal kandis! ^^

Ootasime poe avamist, kui aus olla. :D

Veel Picadilly't.

Meie metrood ootamas, ülivässu!

National Gallery esine plats, seal on see värk ka, mis loeb aega olümpiamängudeni. xD

Ja National Gallery ise ka. ^^

Seal me küll peamiselt istusime, aga mõned olulised maalid ma nägin ikkagi ära, kolm sellist ka, mida ma juba viiendast klassist peale olen tahtnud näha. :D Siis leidsime Tesco ning ostsime endale süüa, mm! Aga kuna seal polnud kuskil süüa, käisime veel raamatupoes, mis juhuslikult meie teele sattus ning otsustasime hostelisse tagasi minna, et süüa ja vähe puhata.

Meie ajutine kodu, Milleeniumi Hostel siis.

Jõudsime sinna ja sõime parajasti, kui Kristiina mulle helistas ja küsis, kas me tahame tema ja Elisega London Eye peale minna. Mis me siis leppisime kokku, et mingi poole viiest? :D Läksime Kadiga sinna, Krissut ja Elist polnud kuskil. Ootasime siis vääääga kaua. xD Vähemalt nii tundus. Aga ilus oli ja mida pimedamaks läks, seda ilusam! :D Jälgisime väikseid lapsi jms... :D Oeh. Siis nad viimaks tulid ja läksime megapikka piletijärjekorda, kus me loomulikult arutasime teemal MIS SIIS, KUI BEAST PRAEGU SIIA TULEKS? XD Siis läksime igatahes vaaterattale ja meid otsiti läbi. xD Kadi käest küsiti taas seda ka, et kust ta tuleb... :D Igatahes, mina kui mega kõrgusekartja istusin algul ikka paigal, aga see oli liiga ilus, et mind klaasi juurest eemal hoida ja siis me lihtsalt ohhetasime ja jõllitasime Londonit. :D

Siin umbes sain ma aru, et ma olen LONDONIS. :D

Imeilus! ^^

Pärast saime oma London Eye piletiga mingit 4 minutilist (miks ma hakkasin kirjutama 4minutilist? XD) 4D asja vaadata, mis oli täiega lahe, aga suhteliselt jube... xD Mul läks sellest keerutamisest süda pahaks ja ma reaalselt kükitasin maha ja tõmblesin haigelt. xD Õudne asi, aga samas täiega vinge! :D Tahaks veel minna 4D'd vaatama. MWHAHAHAHAHA, mulle meenub ikka Hyunseung, millal iganes keegi ei ütleks/kirjutaks 4D... :D

Üks naine pakkus, et ta teeb meist pilti ja tal tuli see kõike arvestades väga hästi välja!

Nu ja siiiiiis läksid Kristiina ja Elis ära ning mina ja Kadi jalutasime edasi parlamendihoonete juurde jne. XD Seal olid mõned protestijad ka telkidega... Ja siis me hakkasime just minema selle värava eest läbi, kus parlamendihoonete hoovi saab ja siis tuli üks must ja kallis auto ja igal pool oli nii palju politseid ja siis me jäime seisma ja see tähtis onu lasi meid üle tee! XD See oli kahtlemata ikka tipphetk sel päeval. :D :D Igatahes, seal oli palju turiste igal pool aga üldiselt oli õhkkond nagu õudusfilmis. :D xD Kuu paistis ja... Aga nii ilus oli, kuidas Inglismaa lipp lehvis seal. :)

Täiega awesome tunne oli seal all seista!

Põhimõtteliselt sellest üle tee siis.

Suundusime tagasi metroo poole. Seal saime paar piiska vihma ka, aga üldiselt oli hämmastavalt vihmavaba periood.

Siis käisime veel poes, kõndisime tagasi (pidades samal ajal free hug plaane, rääkides üllatavalt kombel Dongwoonist ja Yoseobist) ning läksime koju. Seal siis sättisime vähe asjad valmis järgmiseks päevaks ja läksime juba poole üheteistkümne paika magama. Ja vot siis järgmine päev oli kontsert, mis on mul juba kirjutatud. ;)

Meie asjad juba ootasid! ^^

You Might Also Like

0 clap(s)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images