Review of Awesome

2:07 PM

Viimasel ajal on hästi populaarseks saanud lehed, kust odava hinnaga T-särke osta, millel on mõni temaatiline pilt, mis on tehtud sealsete kasutajate poolt. Minu lemmik neist on QWERTEE, kuna sealne hind ning postikulu Eestisse on kõige mõistlikum ning ma olen siiani olnud väga-väga rahul ka kvaliteedi ja saatmise kiiruse ja kõige muuga.

Põhimõtteliselt siis on igal päeval müügis üks T-särk päevapakkumisena ning üks viimase võimaluse oma - iga päevapakkumise särk on järgmisel päeval kaks eurot kallim, kuid võimalik osta viimase võimalusena. Mina olen nüüd tellinud kaks särki, mõlemad kätte saanud ning kokkuvõtteks väga rahul.


Eestisse saatis siis nädal aega kokku ning mis oli hea, oli see, et pakk mahtus postkasti ära, nii et ma ei pidanud sellele kuskile järgi minema, mis on alati kõige tüütum osa millegi tellimise juures. Minu kiisu oli ka hämmelduses, et mis see nüüd jälle on! Teine pakk tuli paar päeva varem, kuna tellisin kaks särki küllaltki väikese vahega.


Kommid! Ma nii armastan poode, mis panevad väikese kommipaki või midagi sellist ka kaasa. Selle pärast mulle meeldibki oma läätsi tellida headlaatsed.ee'st, sest nemad teevad seda ka. :D Mitte, et see oleks küll nii tähtis, aga kui sa juba taha kulutad, siis on kuidagi nii armas midagi kaasa saada, nagu saaks sõbralt paki!


Mina tellisin siis kõigepealt Castieli pildiga särgi (kunagi tahtsin saada Sami oma, mis on sama autori poolt tehtud), aga magasin siis maga isegi last chance'i, aga noh, Cas on sama hea või isegi parem)! Mulle igatahes väga meeldib. 10/10 would buy again.



 Ja teine oli Doctor Who oma! Sellegi autor on teinud väga palju lahedaid disaine!


Üks pilt siis lähemalt ka, et millise kvaliteediga pilt särgile jääb. 5+ ma ütleksin, ning suurust on hea valida, mõõdud on korrektsed ja üldse, väga tore kogemus!


Kas te olete kunagi kuskilt sellisest kohast midagi tellinud? Dayoftheshirt leheküljel on enamik selliseid ära ka toodud, aga tuleb arvestada, et kõik ei saada Eestisse ning lisaks on mõnel puhul shipping kallim, kui särk, nii et pole väga mõtet tellida. Mida te üldse arvate nö fandom T-särkidest? Milliseid tahaksite? Ja kõige tähtsam - kuidas minu omad meeldivad?

You Might Also Like

2 clap(s)

  1. awesome! (nagu ütleks deano). Minu ainsaks fännisärgiks on siiani jäänud see YABi särk, mille ma endale ise tegin ja mis nüüdseks on juba üsna ära kulunud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, mulle ka meeldib. Ainuke asi on selles, et nüüd kui ma juba kaks tükki tellinud olen, tahaks ainult veel ja veel ja veel...

      Delete

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images