Zummer Zoo

4:34 PM

Vahepeal on taas päris palju juhtunud, aga kuna Siljaga loomaaias käies tegime me nii palju ilusaid pilte, siis pean ma kõige pealt sellest postitama! 

Silja oli Tallinnas praktiliselt kolm päeva ja siis me olime niisama ja käisime loomaaias ja restos söömas ja siis veel vaatasime näiteks Now You See Me filmi kinos, mis oli vägasuperhea ja mida ma kõigile soovitan, kes vähegi viitsivad kinno minna!


Kõigepealt suundusime loomulikult laste loomaaeda, kuna seal ma pole käinud sellest ajast saadik, kui ma olin umbes kuus. Eelmisel korral, kui Gerda ja Kadiga käisime, oli tegemist esmaspäevaga ja esmaspäeviti on lasteloomaaed ning igasugused majad kinni. Sel korral aga saime ilmselt kõike vaadata, mõni koht äkki jäi käimata, aga ma ei usu.


Tibud, kes olid alles eile munast koorunud, rääkisin natuke sealse töötajaga, seni kuni Silja oma lapsemeelsust välja elas ja loomadele pai tegi.


Jeee, mina demonstreerimas oma lahedat Doctor Who särki.


Ja siis kui ära väsisime, leidis ikka mõne varjulisema koha, kus paar hetke puhata. Hästi ilus ilm oli, aga natuke liiga palav.


Tiigrite puuri juures oli täiega lahe näitus. Selliseid pilte nähes tuleb endal ka kohe tahtmine rohkem joonistamisega tegeleda uuesti.


Troopikamaja oli megalahe! Ilmselt üks mu lemmikkohti loomaaias üldse.





Mingil põhjusel need ahvid meenutasid mulle Johnny Deppi tema uues filmis Uljas ratsanik. Nägid nii tema moodi välja lihtsalt.


Nägime Kim Jongkooki ja puha!



Ninasarvik ja elevants. Täiega ilusad ja suured loomad ikka...


Ja lõpetuseks üks isepäine kiisu, kes kordagi meie poole ei vaadanud, isegi kui sa mingisuguseid loomahääli (ma mõtlen siis kassi kräunumist või midagi) tegid. 

Millal teie viimati loomaaias käisite? Mis teie lemmikloomad on ja kas teil pole tahtmist endale mõnd Amuuri leopardi koju kaasa võtta? Siljal küll oli ja ausalt öeldes minul ka. :)

Eile aga sain ma kokku Sadega, kes tuli Soomest Eestisse koos oma Jaapani hostpere ning nende tuttavatega sellest ajast, kui ta seal vahetusõpilane oli! Meil oli väga lahe, aga ma kirjutan sellest pikemalt siis, kui pilte saan! :)

You Might Also Like

0 clap(s)

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images